Πηγή: http://www.schoolessons.gr/school-corner/course/view.php?id=28#
Θεωρία-Πηγές
Είναι η μέθοδος που επινόησε ο B. Bloom για να κατηγοριοποιήσει τα επίπεδα των δεξιοτήτων που πρέπει να κατέχουν οι μαθητές για να μαθαίνουν αποτελεσματικά. Σύμφωνα με τον Bloom τα επίπεδα αυτά είναι: Η Γνώση, η Κατανόηση, η Εφαρμογή, η Ανάλυση, η Σύνθεση και η Αξιολόγηση. Αργότερα αρκετοί ερευνητές, μεταξύ των οποίων και συνεργάτες του Bloom, αναθεώρησαν τα επίπεδα αυτά ενώ τα τελευταία χρόνια με την ενσωμάτωση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση εμφανίστηκαν πολλές προτάσεις για εφαρμογές που εξυπηρετούν το κάθε επίπεδο.
- Καθορισμός και ταξινόμηση διδακτικών στόχων (ΠΑΠΕΙ)Πηγή πληροφοριών 3.6MB PDF document
- Αναθεώρηση-Τα ρήματαΠηγή πληροφοριών 977.5KB PDF document
- Διδακτικοί στόχοιΠηγή πληροφοριών 232.7KB PDF document
- Andrew Churches revisionΠηγή πληροφοριών 13.6MB PDF document
- Ταξινομία με τη χρήση του PinterestΠηγή πληροφοριών 570.3KB Image (JPEG)
- Ταξινομία με τη χρήση του TwitterΠηγή πληροφοριών 1.7MB Image (PNG)
- Η κριτική σκέψη και η ταξινομίαΠηγή πληροφοριών 625.9KB Image (PNG)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου