Έτοιμη να μπει στο δίκτυο ηλεκτροδότησης της ΔΕΗ. Στη φάση των τελικών δοκιμών έχει μπει η νέα μονάδα φυσικού αερίου του ...
ΑΗΣ Αλιβερίου. Είναι έτοιμη να μπει στο δίκτυο
ηλεκτροδότησης της ΔΕΗ, εφόσον δεν προκύψουν απρόοπτα κατά τη διάρκεια
των δοκιμών, που γίνονται αυτές τις ημέρες.
egnomi.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου